myphotolifeasemma.blogg.se

Kan man bli tröttare?

Kategori: Allmänt

Jahapp då fick jag lämna iväg min iphone 5 på reperation då den började dumma sig igår. Började att färgerna blev konstiga, sedan kom äpplet, sen stängde den av sig och därefter kom äpplet igen och den stängde sig och så höll den på ett tag. Därefter var den helt död i ca 4 h och sen kom det upp lågt batteri. så när jag kom hem satte jag i laddaren i ca 30 min och startade den och då kom äpplet upp och en blåskärm. KUL NOT :(
Så det var bara att åka & lämna in den. Mannen jag lämnade in den till på Telia, hade endast sett detta fenomen 1 ggr innan så får väl se vad som händer, servicen skulle ta ca 1/1½ vecka men hoppas det går snabbare :)
 
Fick även lämna iväg min förstärkare på reperation förra veckan då nätverksdelen/airplayen lagt av.
Jag blir bara så jävla trött på tekniksaker, är det inte det ena så är det fan det andra.
 
 
Såhär fin var min iphone igår :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: