myphotolifeasemma.blogg.se

Fridag

Kategori: Allmänt

Fridag idag innebar sovmorgon, vaknade vid 9.30 och då kom Christel (moster) hit & åt frukost med mig och mamma. Sedan var det dax att röja upp lite och sedan sprang tiden iväg. Helt plötsligt var den 14.15 & då var det dax att göra ve sig inför en arbetsintervju ang ett vik inom fsk. Var lite nervös men tyckte att intervjun gick mycket bra, så nu återstår det att se om jag får det el ej.
Och nu ikväll har jag gått igenom lite foton från 2009-2012, rätt roligt att kolla tillbaka då man precis börjat bli intresserad av att ta foton.
Man har ju tagit på allt möjligt och hur många som helst.
Jag började väl ca 2007 att intressera mig att fotografera och sedan dess har det bara blivit mer & mer fotograferande. Har möt både dalar och toppar och just nu är det en dal, har id'etorska!!!
Men här kommer två foton som jag hittade nu när jag gick igenom lite :)
 
 
Orchide..
 
En annan blomma!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: