myphotolifeasemma.blogg.se

En lycklig tjej <3

Kategori: Allmänt

 
Idag började dag med att köra Syrran till praktiken på Väla, sedan bar det av mot jobb för att tacka av en kollega som slutade idag. Därefter körde jag en runda till Väla (telia) för att känna & klämma på Iphone 5, tänkte sedan beställa en men lyckligtvis hade dem en hemma så den blev min :)
Så nu är man ägare till en vit Iphone 5 & det innebär Överlycklig tjej, Yippie!!
När man kom hem från väla så blev det lite lunch med mina kusiner & älskade kusinbarn som redan hade kommit till oss medans jag var & shoppade!! Ett tag efter lunchen gick vi ut i trädgården & busade :)
Och nu ikväll har man suttit & lekt med sin nya leksak!!
 
Ni får ha en underbar helg <3 
Ser om jag tittar in & skriver under helgen :)
 
Min nya leksak :)
 
William, Kusinbarn <3
 
Isabella, Kusinbarn <3
 
Oscar, Kusinbarn <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: