myphotolifeasemma.blogg.se

Big change in my life :)

Kategori: Allmänt

Exakt för 3 år sedan idag började mitt nya liv!
Jag var trött på att var stor & överviktig så jag bestämde mig för att göra en "gastic bypass" operation, vilket innebär att minska magsäcken :)
Så för 3 år sedan låg jag på operationsbordet & genomförde min livsförändring, som jag är glad att jag gjort:)
För idag är jag en helt annan person!! Jag mår suveränt, är mycket gladare, har mycket mer energi och orkar mer.
Men framförallt så är jag ca 45 kg lättare :)
& hoppas att gå ner något kg till :)
 
 
Vänster: Innan op 2009                          Höger: 2011-2012
Vänster: 2008                                        Höger: 2011-2012
 
En mycket god & lyckad förändring :)

Kommentarer

  • Johan säger:

    STOLT Pappa
    Älskar dig

    / Pappa

    Svar: Tack så mycket, älskar dig med :)
    Emma Jonasson

    2012-10-27 | 20:59:14

Kommentera inlägget här: