myphotolifeasemma.blogg.se

My week :)

Kategori: Allmänt

Förlåt för mycket dålig uppdatering, men tänkt många kvällar att nu ska jag skriva lite men sen har man glömt bort det igen
 
Men  nu kommer lite uppdatering :)
 
Onsdag: Jobbade till 12.30, sedan ner till audiovideo/radiocity för att skriva ut lite foton :)
Därefter blev det hem för att hämta kameran & åka till hem till Dahlkvist för att ta nya syskonfoto då de jag tog sist blev inte så bra, men dessa blev jag nöjd med :)
 
Torsdag: Ledig från jobb, så jag åkte med mamma & moster C till Höör/hörby & hälsade på min andre moster C.
Där blev det en liten shoping rund samt fikastund hos moster C. Därefter körde vi hemåt.
Vid 16.20 körde jag hem till min kusin Madde & följde med henne till hennes barns förskola för att hämta trollungarna. Sedan åkte vi hem till dem och busade & myste. När jag var hos dem kom även min andre kusin Sara & hälsade på :) En underbar dag heltenkelt <3
 
Fredag: Jobbade till 12.30, sedan till leklust & handla fredagsgodis & till apoteket.
Och sedan bar det hem, och när jag kom hem var Madde & trollungarna, Tobbe & Lukaz samt Moster C hemma hos oss. Och moster C stod och gjorde pannkakor, mums älskar pannkakor :)
Det blev både bus & mys med 3 av mina kusinbarn :)
 
Bella bus skulle sova här från fre-lör så hon stannade kvar när dem andre åkte hem :)
Jag & Bella satte oss på golvet & lekte.
 
 
Sedan ringde Amanda och frågade om vi ville möta henne vid tåget så det gjorde vi. På tillbakavägen hem gick vi inom en lekplats, där Bella gungade o lekte på en klätterställning :)
 
 
Därefter var det dax för mat & fredagsmys i soffan :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: