myphotolifeasemma.blogg.se

Happy B-day my lovely Sister <3

Kategori: Familjen J

Stort grattis min älskade lillasyster Amanda på 19 årsdagen <3
Hoppas du får en underbar dag med nära & kära :)
 
Överlyckligt födelsedagsbarn som fick en finfin väska av mig & familjen :)
 
Väskan som hon fick :)
 
 
Älskade Syster
Du är den bästa vän man kan önska sig. Vi delar skratt, tårar & barndomsminnen.
Har mycket roligt med dig i närheten, fast det ibland inte verkar så.
Du är aldrig tyst och det är vi glada för, annars hade det varit mycket tyst/dött här.
Jag är mycket glad & lycklig att ha dig som min syster.
Och hoppas vi kommer få många år till tillsammans och att vi alltid kommer att stå varandra nära :)
 
Jag & syster <3
 
Ligger & tittar på min underbara syster <3
 
Har alltid roligt med dig :)
 
Så söta vi är som troll <3
 
Älskar dig överallt annat min lillasyster <3

Kommentarer

  • susanne jonasson säger:

    Mina underbara älskade barn. Kan inte leva utan er <3<3<3

    Svar: Min underbara mamma, kan inte leva utan dig iheller <3
    Emma Jonasson

    2013-02-23 | 09:03:00

Kommentera inlägget här: