myphotolifeasemma.blogg.se

Dålig uppdatering pga sjuk

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering denna vecka!
 
Måndag: hände inte så mycket merän lite upprymmning här hemma.
Tisdag: frukost hos min kusin Tobbe som fyllde år därefter följde jag med min kusin Madde till röntgen och röntga hennes hand. Sedan på em var det filmtime :)
Onsdag: sov jätte dåligt natten mot onsdagen och
vid 05 gick jag upp och tog tempen och hade då 39,2 grader. Inte konstigt att jag sovit dåligt samt fryst hela natten. Så jag sov bort hela den dag, mådde skit gjorde jag.
Torsdag: fortfarande feber och toabesök, men var lite mer vaken denna dag.
Fredag: kände mig lite bättre, febern borta men toabesöken kvarstod :(
Lördag: kände mig jätte bra hela förmiddagen men sedan kom eftermiddagen och då kom toa besöken tillbaka.
Jag och mamma hade filmdag för att fördriva tiden då man inte fick gå ut!
Söndag: känt mig bättre men har molande värk i
magen men inga direkta toabesök.
Och hoppas det inte blir några heller idag :)
 
så nu vet ni varför man inte har varit inne och skrivit denna vecka!
Men hoppas ni andra där ute har haft en bra vecka :)
Hoppas man är bättre denna vecka som kommer, då det är jobb 3 dagar samt ska försöka ge mig ut i snön och fotogafera lite :)
 
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: